Du er ikke registrert, eller du har ikke logget deg inn enda. For å få full tilgang til å debattere i norges beste fotballforum må du registrere deg.

Svar
Gammel 08/02-2010, 19:49   #1
Red Devil
Skribent

Red Devil sin avatar

Ble medlem: 20/01-2007
Sted: Oslo
Alder: 17
Ryktepoeng: 90517
Standard Anderson, hvor er du?

Anderson figurerte i startoppstillingen i den første semifinalen i Carling cup mot Uniteds lyseblå lillebrødre, 19.01.10. Etter 72 minutter ble han byttet ut til fordel for Michael Owen. Og siden har vi ikke sett snurten av ham.

Fire kamper har gått av stabelen siden tapet mot City: mot Hull City, returkampen mot City, mot Arsenal og nå sist mot Portsmouth. Og i samtlige av kampene har Anderson vært utelatt fra troppen. Det har ikke vært rapportert noen skader på brasilianeren, og det har versert rykter om at han falt i unåde hos godeste SAF da han visstnok skal ha unnlatt å dra på trening uten gyldig grunn.

Vi kjenner jo alle til historier om spillere som har forlatt klubben ikke lenge etter å ha kommet på kant med sjefen, så spørsmålene om Andersons framtid har naturligvis dukket opp.

Men hva tror dere? Hva skjer med Anderson? Det kan jo være at vi snart vil få se ham tilbake i troppen, men om han har kommet på kant med Ferguson, spøker det for framtida hans på Old Trafford. Jeg håper virkelig at han ikke blir å se et annet sted enn på Drømmenes teater neste sesong, og må si jeg er bekymret for situasjonen. Anderson er en spiller vi trenger, han har vist hvilket enormt potensial som bor i ham, og jeg har stor tro på at han kan utgjøre en viktig del av United lag. Men det er jo klart, om alt skulle ha skjært seg mellom ham og SAF, så er han jo ikke uerstattelig. Likevel ville det vært svært synd.
Red Devil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08/02-2010, 19:54   #2
simonfcb
Medlem

simonfcb sin avatar

Ble medlem: 11/01-2006
Sted: Sjetnemarka, Trondheim
Alder: 19
Ryktepoeng: 54386
Favorittlag: FC Barcelona
Send en melding på MSN til simonfcb
Standard

For min egen del hadde jeg gjerne sett Anderson i Barcelona. Tror han hadde passet godt inn der, og tror det kunne vært en fin plass å fått en "ny start", siden han ikke virker å være helt tilpass med situasjonen i United. For United sin del bør dere virkelig håpe at dette ordner seg, for Anderson er en spiller med et stort potensiale, og jeg tror han kan vokse til å bli en viktig brikke i ethvert lag.
Gammel 08/02-2010, 22:12   #3
Rooney
Moderator

Rooney sin avatar

Ble medlem: 20/10-2005
Sted: Lofoten
Ryktepoeng: 62183
Standard

Ikke lett å si hvor det blir av Anderson, men tipper vi snart får se han igjen. Det passet ikke helt å droppe en trening i slutten av januar når ryktene om en overgang til Lyon var på sitt verste, men heldigvis var det bare oppspinn.

Anderson har hatt en laber sesong til nå, men hvis han kommer tilbake og storspiller i PL og CL glemmer vi fort det. Vi får satse på at han gjennomgår det Nani gjennomgikk for noen uker tilbake. (I hvert fall desember måneden)

Nani har ikke spilt så mye denne sesongen, men en plass på benken hadde han nesten hele høstsesongen. Men så plutselig i desember(?) ble han vraket fra troppen gang etter gang, helt til i midten av januar hvor han plutselig fikk sjansen fra start og storspilte. Vi får satse på at Ando starter mot AC Milan og storspiller.

Brukere som leser dette emnet nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Emneverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg