For å bekrefte det jeg mente med å være konsekvent i modteamet, så tar jeg en episode fra boksen nettopp:
En av modene fyrte løs og sendte kanskje 12-16 innlegg om en straffekonk mellom HamKam og Nybergsund, med det argumentet om at han ikke gadd å lage en tråd bare for den straffekonken. Han fant senere ut at det faktisk var en tråd om cupen, og resatte den.
Når sånt skjer, så er det noen som bruker boksen, andre finkjemmer forumet for tråder, eller bare tier stille. Akkurat dette som gjør det vanskelig å forholde seg til reglene.
Edit: Giggs kom meg i forkjøpet.
Beklager så mye, som jeg skrev i boksen i sta.
Men jeg logger meg på forumet og VG samtidig, etter å ha vært uten nett i hele dag. Jeg så da at det var straffekonk og glemte meg helt bort. Skulle selvfølgelig opprettet en tråd, eller sjekket om det allerede var en.
Og dette har jeg ikke gjort før, bare så det er sagt. Men under cupen i fjor var det rene kamptråden der under hele ekstraomgangene OG straffekonken mellom RBK og Kristiansund husker jeg.
Så alle kan gjøre feil, får utestenge meg selv fra boksen.
Mente ikke å ta sånn på vei, og det var heller ikke deg jeg sikta til i første rekke, Carrick Eneste jeg sier er at modene generelt henger seg opp i fotballdiskusjoner i boksen, fremfor å stoppe dem, noe som gjør regelverket vanskelig å forholde seg til.
__________________ Dette er Eek, FootballUnlimiteds eneste smiley med dykkersyke.
Det verste er at det ikke er første gang dette forekommer. Ikke i denne formen, men jeg har sett at moder engasjerer seg i fotballdebatter i boksen fremfor å få dem bort.
Og det er dere moder som vil ha boksen stengt. Hyll!
Herre... Hvorfor ikke rapportere ting på en skikkelig måte? Hvorfor hive seg på? Du har jo allerede sagt hva du mener i forrige post. Dette innlegget var kun for å provosere. Fullstendig unødvendig.
Loven skal være like for alle. Carrick er nå utestengt fra utropsboksen.
- Some people would do anything to see if it was possible to do it. If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign saying "End-of-the-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH", the paint wouldn't even have time to dry. Terry Pratchett
Favorittlag: Real Madrid, Tromsø IL og Team Strømmen!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Fabringen
Nå synes jeg det begynner å bli litt drøyt, faktisk. Kan ikke tenke meg hvorfor noen har lyst til å være moderatorer, så utakknemlige vi er.
Skriver under på denne. Det et par av medlemmene her inne holder på med her blir for dumt, så personlig håper jeg de drar seg ut av slike seriøse tråder - for her har de nada å gjøre. Å henge ut folk på denne måten er bare dumt. Ta det med kjegla på pm hvis det er noe dere ønsker å ta opp.
Skriver under på denne. Det et par av medlemmene her inne holder på med her blir for dumt, så personlig håper jeg de drar seg ut av slike seriøse tråder - for her har de nada å gjøre. Å henge ut folk på denne måten er bare dumt. Ta det med kjegla på pm hvis det er noe dere ønsker å ta opp.
Ta det med de det gjelder på PM, hvis det er noe du ønsker å ta opp.
Grunnen til at jeg postet det bildet jeg postet var for å vise hvor inkonsekvent det faktisk er, og at det derfor er vanskelig å forholde seg til.
Syns moderatorene bør gå sammen og sette en grense, for nå er det ulike grenser avhengig av hvilke moderatorer som er pålogget.
Ta det med de det gjelder på PM, hvis det er noe du ønsker å ta opp.
Grunnen til at jeg postet det bildet jeg postet var for å vise hvor inkonsekvent det faktisk er, og at det derfor er vanskelig å forholde seg til.
Syns moderatorene bør gå sammen og sette en grense, for nå er det ulike grenser avhengig av hvilke moderatorer som er pålogget.
Er helt enig med deg her. Synes kanskje ikke det var riktig å poste det bildet, men at det er vanskelig å forholde seg til er jeg helt enig i.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: kjegla
Herre... Hvorfor ikke rapportere ting på en skikkelig måte? Hvorfor hive seg på? Du har jo allerede sagt hva du mener i forrige post. Dette innlegget var kun for å provosere. Fullstendig unødvendig.
Loven skal være like for alle. Carrick er nå utestengt fra utropsboksen.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Genetic
Mente ikke å ta sånn på vei, og det var heller ikke deg jeg sikta til i første rekke, Carrick Eneste jeg sier er at modene generelt henger seg opp i fotballdiskusjoner i boksen, fremfor å stoppe dem, noe som gjør regelverket vanskelig å forholde seg til.
Svarer deg vel ganske bra i første delen av posten, som du unnlot å ta med i quoten?
Var ikke for å provosere. På meg virket det som at Carrick syntes jeg var "ute" etter å ta han, noe jeg overhodet ikke er. Er andre moder som har gjort nesten det samme før, som sagt. Neste gang det skjer skal jeg selvsagt rapportere, men denne gangen kom det ut offentlig.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Kristoffer
Synes du tar veldig på vei nå. For det første var ikke (tror jeg) bildet ment som en uthenging, men snarere som en pekepinn på at loven burde være lik for alle. Her synes jeg modene var konsekvente, og det er bra. Neste gang det skjer burde det taes på PM, men her synes jeg faktisk at det var greit å få det fremstilt offentlig for å skape et eksempel. Som sagt, min intensjon er i hvertfall ikke å mobbe eller å henge ut noen, men bare å skape en sunn diskusjon utifra en bestemt situasjon.
__________________ Dette er Eek, FootballUnlimiteds eneste smiley med dykkersyke.