|
Administrator
Ble medlem: 23/10-2005
Sted: Oppdal
Alder: 28
|
Japan - Kamerun:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Laze
Den lagoppstillingen er jo sensasjonell! Kan det være mulig at de sparer noen spillere? Det er skummelt i et VM. Håper ikke de tar lett på dette. Men de som starter er jo en del unge og lovende, så det kan jo gå veien. Japan er uansett elendige fremover, så er ikke så redd for det defensive for Kameruns del.
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Giggs
Assou-Ekotto har hatt en del merkelige sveiser, men denne tar nok kaka!
Skikkelig miss i feltet av Japans keeper. Ikke akkurat tryggheten selv.. 
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Kamma
Flere enn meg som synes det er irriterende at de viser mye rart i sakte film? Det er greit at vi har teknologi til å gjøre det, men det er ikke akkurat en nyhet nå lenger. Mange av reprisene er jo helt meningsløst å vise. Bare et tidsspørsmål før vi går glipp av en scoring pga det.
|
Italia - Paraguay:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: RasP
Får ikke sett kampen i det hele tatt faktisk. Imponerende!
150 kanaler og ingen som viser VM-kampen. Faen meg helt fucken utrulig.
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Freddy_Adu
Første sjansen i kampen kommer etter grusomt forsvarsspill som bakerste mann av Paraguay, men Montolivio gjør det like dårlig når han skal avslutte.
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Maverick
Trist dette Italia-laget. Null glød, ingen innsats eller noe engasjement. Trist å se.
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: kriise
Buffon ut.  Får håpe det ikke er noe alvorlig. Hadde vært en fordel for Italia med verdens beste keeper mellom stengene når sluttspillet begynner.
|
New Zealand - Slovakia:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Alan Carlos
Kampen er i gang! Heia Skrtel!
Nok en kamp med hundrevis av ledige plasser!! Hva er greia? Fifa rapporterte da om at 0ver 94% av billettene var solgt. Og har lest andre steder at det er helt utsolgt.
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: rbk10
Ingen stor omgang dette, nei. Slovakia må dra opp tempoet på kampen! At det ikke har gått så bra for dem, håper jeg fører til at elskede Marek Sapara kommer på banen. Savner han! 
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: kjegla
No Sapara for you!
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Eboue
Didn't see that one coming. Herlig. 
|
Elfenbenskysten - Portugal:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Alan Carlos
Meget godt skudd av Ronaldo der!! Drogba er imponert 
|
Sitat:
Typisk det at dommerne er ute etter Ronaldo.. vært det nå i mange sesonger. Og ikke minst at alle tror det er filming mens han blir sparket ned.
|
Sitat:
FOR et brål når Drogba viste seg. Tydelig at han er meget populær i Afrika. Herlig å høre bruset fra publikum overgå vuvuzelaene i ti sekunder.
Edit:
Pen filming av Ronaldo. Ikke rart han noen ganger ikke får frispark når han blir lagt i bakken.
|
Sitat:
Pinlig av Zokora å ta seg til hodet når han får et spark i armen. 
|
Brasil - Nord-Korea:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Stålefh
Hehe, var da fælt som man skulle bæse for å høre nasjonalsangen...
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Stevie G
Imponerer meg også. Syns det er mye bra av Nord-Korea, spesielt kapteinen og han venstrevingen, hva nå enn han heter. Brasil er jo T-R-A-G-I-S-K. Kaka har vært dårligst.
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: kriise
Der scorer Brasil fra død vinkel! Maicon!
Bra for Brasil, men synd for Nord-Korea. Deres eneste sjanse til poeng var vel og holde nullen.
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Stevie G
Seriøst! FANTASTISK! Herregud for et lag! De feirer så jeg får tårer i øynene!
|
Honduras - Chile:
Sitat:
Haha, tragisk å ikke gi frispark til Sanchez der! Blir jo meid ned av Figueroa, og det kan da ikke gå an å ikke se det?
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Welde
Nettopp våknet, så det kan hende jeg er litt treig i hodet, men fy faen så kjappe chilenerne er!
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Stålefh
Herregud for en miss, nesten pinlig å ikke score der! All honnør til keeperjobben.
|
Spania - Sveits:
Sitat:
Flott å se Sveits-spillerne holde hverandre i hendene!
Nei.. så litt dumt ut. Drev ikke Norge på med noe av det samme for noen år siden? 
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: RedChilli
Boooooriiiing.
|
Sitat:
Spania er og blir kjedelig.
Fint å se på innimellom, men er gørgende kjedelig. Underer meg at Busquetes spiller forran Fabregas. Ikke samme rolle kanskje, men kvalitetsforskjellen er jo stor.
HAHA  Fantastisk! 1-0 Sveits!
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Audun J
Alsaker får orgasme når Derdiyok, eller hva han heter, finter seg igjennom. "Åhh, åhh, åhh, Derdiyok!"
|
Sør Afrika - Uruguay:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Carrick
Diego Forlaaaaan! Og det var deilig med 10 sekunders stillhet fra de jævla Vuvuzulubuluene!
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: kjegla
For et utrolig kjedelig lag Uruguay er. Sør Amerikas svar på Hellas. Det eneste de er opptatt av er å dra ned tempoet i kampen å gjøre den dørgende kjedelig. Sør-Afrika prøver å få til hurtig spill langs bakken, men er ikke bedre, dessverre.
|
Sitat:
For et FANTASTISK straffe!
|
Mexico - Frankrike:
Sitat:
Jeg er fornøyd så lenge Frankrike taper 
|
Sitat:
En eller annen Barrera-random inn for Vela. Er Aguirre helt blåst eller?  Han må jo sette inn Hernandez. skal de ha noe håp om seier her!!
Jævlig høy lyd fra speakeren forøvrig! 
|
Sitat:
Håper Mexico putter et par i andre omgang. Så får vi sendt søppla hjem i skam. Frankrike er så elendige, at jeg ikke har ord.... Verdensstjerner i alle ledd, men de spiller som Norge....
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Carrick
"Varfor forsöker han inte?"
Kommentatoren på SVT1 om den talentløse treneren til Frankrike...
|
Argentina - Sør-Korea:
Sitat:
Herregud. Han dårlige Parken setter ballen i eget nett. Tragisk dårlig. 
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Ghost
Herlig! Utrolig viktig for selvtilliten, for det er det mentale som har vært Higuaíns svakhet. Når han først får et etterlengtet mål er det som regel flere i vente
Godt dømt, var sikker på at det var offside.
|
Sitat:
Faen da. Alle lagene jeg liker failer i VM. Tror jeg skal begynne å heie på Argentina...
|
Sitat:
Enkelte slow-motion klipp burde blitt fjernet i sensuren, stygge scener når Heinze header ballen. 
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Audun J
Ekkelt nok hadde Freddy Higuain på VM-laget sitt også 
|
Hellas - Nigeria:
Sitat:
Hellas spiller sin femte VM-kamp, og har ennå ikke scoret. Nigeria-Sør-Korea blir nok gruppefinalen. Elsker å se Hellas floppe! Dette fortjente de!
|
Sitat:
Rødt kort er rett det. Syns grekeren skal ha gult også for glimrende overspillsprestasjoner.
Idiotisk av Keita og får rødt som fortjent.
Artig VM nå, i alle fall mær målfarlige kamper 
|
Sitat:
Syk redning av Nigeria-keeperen, men EDU? Åpent mål og det hele.. der hadde jeg selv scort om jeg var blind, døv og gikk på krykker.. faen så elendig.
|
Sitat:
Enyeama tar en Green og glipper ballen. En greker setter returen lett i mål. Svakt keeperspill, men spillet burde vært avblåst for hodeskade...
|
- Some people would do anything to see if it was possible to do it. If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign saying "End-of-the-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH", the paint wouldn't even have time to dry.
Terry Pratchett
|