Litt drøyt å si at Diego falt helt sammen i Juventus. En spiller som Diego krever bevegelse rundt seg for å få utløp for sin kreativitet, det hadde han ikke akkurat i fjorårets Juventus-utgave. I år derimot, med vinger på sidene av seg, vil han blomstre.
Det gjør han sikkert, sier bare at han på langt nær var like god i Juve i fjor som han var i Werder, noe som stemmer. Hvordan Juventus skal få ut potensialet hans er ikke jeg rett mann til å svare på, men det stemmer sikkert når du sier det
__________________ Dette er Eek, FootballUnlimiteds eneste smiley med dykkersyke.
Ryktene om Özil blir bare mer og mer trolige Satan om han kommer!
Det ble vel stoppet spill på at Joe Cole skulle bli United-spiller også? Etterhvert viste det seg at Ferguson ikke en gang gjorde et forsøk på å signere engelskmannen, så det er ingen grunn til å hoppe i taket av disse nyhetene.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Spotify
Ingen som har fått med seg at Özil selv har sagt at han vil bli? Nei?
Özil vil ikke fornye kontrakten sin med Werder Bremen, og i og med at den går ut til neste sommer, har ikke klubben noe annet valg enn å selge ham i dette overgangsvinduet om de ønsker å tjene en god slant med penger.
Han sa vel at han gjerne ville fullføre kontraktstiden i Werder Bremen, men så lenge han ikke vil fornye kontrakten, er det naturlig at WB ønsker å selge han. Om de godtar et bud fra feks United har jeg vanskelig for å tro at Özil blir.
Æsj, dette var ikke gode nyheter, men samtidig er det forståelig. At disse to skal ha en fremtid i klubben tror jeg nå er avhenging av at Owen selges i løpet av et år.
Når det gjelder klubbene de går til, så har jo Sunderland vært nevnt opptil flere ganger i forbindelse med Welbeck. Diouf håper jeg kan lånes ut til en klubb ala Rosenborg eller FC København som begge spiller europacup. Det beste for Dioufs utvikling tror jeg ville vært å spille fast på et av disse lagene.
Diouf i RBK? Jeg hadde brekt meg. Tror for øvrig ikke det smarteste trekket er å gå til en klubb med sesongslutt i november. FCK er ikke dumt, men han bør da kunne ha muligheter til å lykkes i en større liga også. Ideelt sett en mindre klubb i PL, men tror han kunne hatt godt av et år i Tyskland eller Frankrike også.
Slik Hernandéz har vist seg frem i VM virker han som et klarere valg, og det gjør også Macheda, så da er et utlån greit. For Dioufs fremtid må han nok overbevise veldig, samtidig som de andre må mislykkes litt. Men et bra utlån åpner uansett veier andre steder om Man Utd blir for stort i denne omgang.
Det er mange som har behov for en spiller som Diouf, for rent fysisk og atletisk er det ikke mange foran han på verdensbasis.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Vombat
Litt drøyt å si at Diego falt helt sammen i Juventus. En spiller som Diego krever bevegelse rundt seg for å få utløp for sin kreativitet, det hadde han ikke akkurat i fjorårets Juventus-utgave. I år derimot, med vinger på sidene av seg, vil han blomstre.
Helt klart, men ser på Diego som noe oppskrytt. Elendig på landslaget, og laber mot god motstand. Men han kan bli MYE bedre enn han viste i fjor, det så jo lovende ut i pre-season.
Ang. Özil har jeg lite tro på at det blir noe annet enn Werder eller Bayern.
Skjønner godt at du som Moldesupporter ville mislikt å ha han i RBK, men tenker mest på guttens utvikling jeg nå, og da ville det selvsagt vært det beste i Norge i hvertfall.
__________________ Dette er Eek, FootballUnlimiteds eneste smiley med dykkersyke.
Æsj, dette var ikke gode nyheter, men samtidig er det forståelig. At disse to skal ha en fremtid i klubben tror jeg nå er avhenging av at Owen selges i løpet av et år.
Når det gjelder klubbene de går til, så har jo Sunderland vært nevnt opptil flere ganger i forbindelse med Welbeck. Diouf håper jeg kan lånes ut til en klubb ala Rosenborg eller FC København som begge spiller europacup. Det beste for Dioufs utvikling tror jeg ville vært å spille fast på et av disse lagene.
Synd det om han stikker på lån. Da er han nok mest sansynlig ferdig i United. Danny Welbeck hadde hatt godt av et år til i Championship.
Skuffende hvis de lånes ut for å satse på en udugelig Michael Owen, som ikke burde fått kontrakt videre.
Helt enig med deg angående Diouf om hvilke klubber som bør være aktuelle. Ikke det dummeste med FC Sochaux i Frankrike heller, men personlig håper jeg han blir satset på i United, men nå som Hernandez også er komt så er han nok femtevalget i United, og da kan han like så godt gå på utlån for å å få spille. Han er vel bak Rooney, Macheda, Berbatov(dessverre i mine øyne) og Hernandez.