Opptur:
Bruttern er i Sverige, og jeg har hele morgendagen samt nesten hele Søndagen alene uten han!
Snudde 0-3 til pause til 4-3 på FIFA mot en fyr jeg aldri har gått på mindre enn femmålstap for. (Fra nå av kommer "Mirakelet i Istanbul" til å være en kurositet i mitt hode

)
Community Shield-finale på Søndag!
Nedtur:
...Den ender sikkert med tap.
Hele dagen har gått med på å flytte 100 kg stein etter ombyggingen av badet vårt, og når jeg skulle klippe plenen etterpå hadde en svært bit gjemt seg i høygresset, sånn at den kom inn i klippern, ble sendt i revers, og traff meg rett i det høyre låret. En flott blåmerke der altså.
Det går til helvete med FM10, og Almería har gått fra serieledelse til 7. Plass på en drøy måned. På samme måte har styrets humør gått fra det psykotiske til det langt mer depresive. Dog vil Start ha meg som trener om jeg får sparken fra klubben jeg ledet til CL-Semi og ligagull i fjor. Hurra...
Strømforsyninga til den bærbare PCen jeg fikk fra verksted for to dager siden har tatt kvelden, må kjøpe ny i morra, samtidig som maskinen må inn en gang til for å få en viktig oppdatering som gjør at jeg kan spille FM på den. Hadde blitt noe kluss med en CD i følge de som fiksa den.
Midt under dagens dritkjedelige arbeid sendte bruttern i Sverige meg en MMS med bilde av alt snopet han har kjøpt. Like etterpå tok jeg meg selv i å brøle stygt til mobiltelefonen min mens mamma så spørrende på meg.
Jeg klarer enkelt og greit ikke å finne iPoden min, og jeg frykter mer og mer at den er gjenglemt på flyet mellom Bodø og Oslo. Da vil vel det meste av sparepengene som skulle gå til Unitedrakt og 3 nye PS3-Spill gå bort på det.
Det har regnet tett hele dagen, verden er i mot meg for tiden.