Du er ikke registrert, eller du har ikke logget deg inn enda. For å få full tilgang til å debattere i norges beste fotballforum må du registrere deg.

Svar
Gammel 30/07-2010, 21:31   #21
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Ble medlem: 27/08-2005
Sted: Karmøy
Alder: 26
Ryktepoeng: 127717
Favorittlag: Manchester United, FK Haugesund
Standard

Sitat:
- Blir her ut året
Rosenborg-trener Nils Arne Eggen har liten tro på at Real Sociedad vil komme med et bud som Rosenborg vil akseptere.

- De er ikke villig til å betale noe, så han blir her ut året. Det er jo opplest og vedtatt, sier Eggen.
Personlig syns jeg Demidov har oppført seg som en jævla primadonna og fortjener best å rotne benken på Rosenborg 2.
Gammel 30/07-2010, 21:51   #22
rbk10
Skribent

rbk10 sin avatar

Ble medlem: 17/07-2008
Sted: Kabelvåg, Lofoten
Alder: 16
Ryktepoeng: 209052
Favorittlag: Rosenborg
Standard

Det var like før jeg skrev noe som jeg ville blitt utestengt for, RasP. Demidov er en klassespiller som selvsagt ønsker seg større utfordringer, i en større klubb i en større liga. Han kom til Rosenborg som Adeccoligaspiller, og brillierte fra dag en. Etter det har han vært en åpenbaring, og en spiller som har vært sterkt delaktig i at Rosenborg har blitt det laget dem har blitt etter et par år med ujevne prestasjoner. Vadim Demidov er en spiller man bare elske. I alle fall om man er Rosenborg-tilhenger. Han spiller med hjertet utenpå drakta og ofrer alt - alltid! Det gløder vinnerattityd av han!

Det er utrolig trist å miste en spiller man egentlig kunne fått over 10 millioner for, for ingenting, men det kan man ikke gjøre noe med nå. Han fortjener å få prøve seg på et høyere nivå. Mitt ønske er at han spiller i Rosenborg ut sesongen, og forhåpentligvis kan bidra ute i Europa om Rosenborg tar skalpen på AIK hjemme på Lerkendal neste uke.

Når det gjelder erstatter for Demidov, må den sportslige ledelsen begynne å kartlegge alternativer. Vi har to gode spillere i Alejandro Lago og Simen Wangberg, men Lago har rundet 30, og Wangberg vil nok ikke bli satset på riktig ennå. Jeg tror han er god nok, men jeg tviler på at Rosenborg kommer til å satse for fullt på han ennå.
Gammel 30/07-2010, 22:14   #23
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Standard

Skriv det privat da, hvis du ikke tåler noe kritikk mot en av dine spillere. Jeg er langt i fra hårsår.

Sa ingenting om prestasjonene hans jeg. Syns selv han er meget god. Få luket bort all den "to strake armer" i alle situasjoenr så blir han enda bedre.

Men det endrer ikke det faktum at han har oppført seg som en primadonna. Det kan ikke du heller nekte på. Han kunne signert en ny kontrakt med Rosenborg, slik at klubben fikk penger for han. Ikke mye lojalitet ute å går i Demidov og han har fremstått som en primadonna, med en "jeg er best" holdning.

Personlig liker jeg spilleren, men syns han oppfører seg elendig i denne saken.

Sansynligvis så blir det en ny midtstopper for Rosenborg. Fortsatt overrasket over at Rosenborg lot Vegard Skjerve gå til FK Haugesund. En glimrende midtstopper som aldri gjør en dårlig kamp. Ganske ballspillende midtstopper.
Gammel 30/07-2010, 22:19   #24
rbk10
Skribent

rbk10 sin avatar

Standard

At han ikke signerte under ny kontrakt, har selvfølgelig en sammenheng med at han ble hentet fra Hønefoss og Adeccoligaen. Kontrakten var sikkert grei der og da, men siden prestasjonene var så fantastisk fra første dag, kunne både han selv og agenten hans forvente seg en mektig lønnsøkning. Han ble tross alt en nøkkelspiller i Rosenborg og han spilte seg også til landslagsplass.

Jeg har ingen hard feelings ovenfor Demidov, og jeg ønsker han alt godt i framtiden. Han er en svært god fotballspiller og en genial person. Hyll!
Gammel 30/07-2010, 22:32   #25
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: rbk10 Vis innlegg
At han ikke signerte under ny kontrakt, har selvfølgelig en sammenheng med at han ble hentet fra Hønefoss og Adeccoligaen. Kontrakten var sikkert grei der og da, men siden prestasjonene var så fantastisk fra første dag, kunne både han selv og agenten hans forvente seg en mektig lønnsøkning. Han ble tross alt en nøkkelspiller i Rosenborg og han spilte seg også til landslagsplass.

Jeg har ingen hard feelings ovenfor Demidov, og jeg ønsker han alt godt i framtiden. Han er en svært god fotballspiller og en genial person. Hyll!
Kunne trodd det var Roar Strand du beskrev, men det er alså egoisten Vadim Demidov som satte seg selv langt over klubben. Han hadde nok hatt godt av å bli værende i Rosenborg en stund til, men om benketilværelse i Spania er det han ønsker så greit for meg.

Han fikk jo tilbud om lønsøkning, men Demidov trodde jo han var i Premier League med den lønnen han forlangte.
Gammel 30/07-2010, 22:56   #26
Minus
Medlem

Ble medlem: 02/11-2006
Alder: 19
Ryktepoeng: 127465
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: rbk10 Vis innlegg
Første mulighet for Kongsvinger-debut, er på lørdag når Kongsvinger gjester Lillestrøm på Åråsen. Jeg regner med at Sellin er spilleklar til da. Noen som vet helt sikkert om han er det?

Ytterst tvilsomt. Han kan da ikke gå på lån før 1. august? (Som er på søndag)
Minus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30/07-2010, 23:03   #27
Giggs
Skribent

Giggs sin avatar

Ble medlem: 19/02-2007
Alder: 18
Ryktepoeng: 191242
Standard

Syns nå ikke Demidov gjør noe galt jeg. At en spiller velger å gå på free transfer er da helt normalt, så lenge han ikke blir enig om ny kontrakt. Rosenborg ønsker jo helt tydelig ikke å selge han, og da må han gå på free transfer for å faktisk komme seg videre i karrieren. Om Real Sociedad er et rett valg på nåværende tidspunkt er dog en annen sak.

Rosenborg har ingen grunn til å være bitre ovenfor Demidov om de ender opp med ikke å få penger for han. De har ved gjentatte anledninger fått tilbud fra Sociedad, og vil i følge tv2 få et nytt neste uke. Det er helt opp til dem.

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Minus Vis innlegg
Ytterst tvilsomt. Han kan da ikke gå på lån før 1. august? (Som er på søndag)
Overgangsmarkedet for utlån er vel ikke likt som for overgang?
Gammel 30/07-2010, 23:04   #28
rbk10
Skribent

rbk10 sin avatar

Standard

Åh, fuck. Hadde passet perfekt om han hadde debutert da, ettersom det er lørdagskamp og med det TV-kamp.
Gammel 01/08-2010, 00:28   #29
Bjørkis
Medlem

Ble medlem: 05/06-2010
Alder: 20
Ryktepoeng: 6474
Favorittlag: Rosenborg Ballklub
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Giggs Vis innlegg
Demidov har skrevet under for Real Sociedad | TV 2 Sporten | Fotball

Om ikke Rosenborg velger å godta et bud fra Real Sociedad i løp av sommeren vil Vadim Demidov gå til La Liga-klubben 1. januar.

Etter min mening bør Rosenborg godta tilbudet. De får da penger for han, og de har fra før Lago som en meget god erstatter.
Kommer jo helt ann på størrelsen på tilbudet. Det første budet Sociedad kom med, som ble blankt avslått, var på usle 1,5 millioner kroner. Hvis ikke dette budet blir en god del forbedret fra Sociedads side, så synes jeg faktisk Rosenborg burde beholde Vadim Demidov til sesongslutt. Så får han heller gjøre en vederlagsfri overgang 1. januar.

Jeg mener Rosenborg er bedre tjent med å ha Demidov i klubben ut sesongen, så lenge den spanske klubben bare tilbyr lommerusk i forhold til hva en spiller av Demidovs kaliber er verdt. Rosenborg kjemper hardt på tre fronter utover høsten, og Vadim er en solid spiller som klubben vil ha stor nytte av. Kanskje spesielt i et evt. europeisk gruppespill hvor det kreves stor kvalitet i alle ledd for å lykkes.

Skulle RBK mot formodning godta et tilbud fra Real Sociedad, så vil jo det igjen generere umiddelbare utgifter i form av at Demidov må erstattes på dagen med en ny midtstopper...
Bjørkis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06/08-2010, 11:55   #30
Genetic
Skribent

Genetic sin avatar

Ble medlem: 20/09-2009
Sted: Mo I Rana
Alder: 14
Ryktepoeng: 122769
Favorittlag: United, Glimt, og Almería
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Bjørkis Vis innlegg
Kommer jo helt ann på størrelsen på tilbudet. Det første budet Sociedad kom med, som ble blankt avslått, var på usle 1,5 millioner kroner. Hvis ikke dette budet blir en god del forbedret fra Sociedads side, så synes jeg faktisk Rosenborg burde beholde Vadim Demidov til sesongslutt. Så får han heller gjøre en vederlagsfri overgang 1. januar.

Jeg mener Rosenborg er bedre tjent med å ha Demidov i klubben ut sesongen, så lenge den spanske klubben bare tilbyr lommerusk i forhold til hva en spiller av Demidovs kaliber er verdt. Rosenborg kjemper hardt på tre fronter utover høsten, og Vadim er en solid spiller som klubben vil ha stor nytte av. Kanskje spesielt i et evt. europeisk gruppespill hvor det kreves stor kvalitet i alle ledd for å lykkes.

Skulle RBK mot formodning godta et tilbud fra Real Sociedad, så vil jo det igjen generere umiddelbare utgifter i form av at Demidov må erstattes på dagen med en ny midtstopper...
Helt enig i alt du sier her, og nå har klubben tatt grep, og hentet inn mannen som på sikt kanskje kan ta plassen hans? Tom Erik Nordberg fra Ranheim er nemlig klar for RBK. Det betyr vel at Lago blir fast en stund fremover, før Nordberg og Wangberg for alvor kan snuse på førstelagsspill!

Brukere som leser dette emnet nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Emneverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg