Du er ikke registrert, eller du har ikke logget deg inn enda. For å få full tilgang til å debattere i norges beste fotballforum må du registrere deg.

Svar
Gammel 29/07-2010, 16:13   #91
Ghost
Moderator

Ghost sin avatar

Ble medlem: 24/10-2005
Ryktepoeng: 102239
Favorittlag: Molde/Real Madrid
Standard

Glemte Di María, jesus.

Nivået på troppen er altfor høyt. Nå må man pokker meg begynne å selge. Jeg klarer ikke sette opp en ellever, for det er så mange som er gode nok til å spille, og ikke minst flere jeg ønsker å se spille. Benzema er vel den jeg aller helst ønsker skal få flere sjanser.

Det må innarbeides et veldig greit rotasjonssystem hvert fall, for dette går ikke an.

Selg Diarra, og til nøds Vaart eller Granero sier jeg. Helst Vaart da jeg tror Granero er mer positiv til en back-up-rolle, og at det nok skyver Canales frem i køen.

Casillas, Dudek, Adán

Maicon, Arbeloa, Ramos, Pepe, Albiol, Garay, Marcelo, Drenthe

Lass, Alonso, Khedira, Gago, Granero, Canales, Sarabia

Higuaín, Benzema, C. Ronaldo, Kaká, Di María, León, Rodrigo

Kun keeperne, Castilla-gutta, Arbeloa, Drenthe, Garay og Granero fremstår som KLARE backup-spillere. Antar at Canales og León sikkert kommer litt bak i køen også, men her har man dobbel dekning og vel så det. Her må det som sagt roteres mye for å finne den beste sammensetningen, men det stoler jeg på at Mourinho klarer.

Dette er den beste Real Madrid-troppen jeg har sett i min levetid...
Ghost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30/07-2010, 13:12   #92
Ghost
Moderator

Ghost sin avatar

Standard

VfB Stuttgart 1893 e.V.

Khedira er klar.
Gammel 30/07-2010, 21:55   #93
Giggs
Skribent

Giggs sin avatar

Ble medlem: 19/02-2007
Alder: 18
Ryktepoeng: 191242
Standard

Hva faen skal Real med Khedira egentlig? Syns det er synd at de kjøper han, når de har Diarra, Alonso og Gago som alle blir svært vanskelige å utkonkurrere for Khedira. Synes han er en strålende spiller, og unner han ikke å slite benk.
Gammel 31/07-2010, 02:34   #94
Freddy_Adu
Moderator

Freddy_Adu sin avatar

Ble medlem: 18/11-2007
Sted: Lofoten
Alder: 19
Ryktepoeng: 136243
Favorittlag: Real Madrid, Kettering & RBK
Standard

Samtidig som vi har sikkret oss Khedira har man avslått et stort bud på Fernando Gago og samtidig bedt andre klubber holde seg unna han. På midten har det blitt mye å velge mellom nå og det kommer til å bli en god del rotering på lagoppstillingene.

Jeg ser ikke mye rom for M. Diarra nå, han må vel være på vei ut, med mindre han er veldig fornøyd som back-up og at heller en litt større spiller forsvinner ut. Tenker da på Lass eller VdV..
Freddy_Adu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10/08-2010, 21:21   #95
Ghost
Moderator

Ghost sin avatar

Standard

El Madrid ficha a Carvalho por ocho millones - MARCA.com

Carvalho klar visstnok, disse bruker å stemme.

Helt ok signering, og da tar jeg det for gitt at Maicon glipper. Jeg har etterlyst rutine og ro bak der, og da er Carvalho grei å ha. Han kjenner Mourinho godt, og med Pepes konstante skader syns jeg det er bra vi får bredde.

Ingen Maicon, ingen gigant, men en solid mann å ha i bakhånd. Særlig mot gode lag og i CL tror jeg dette er en mann som faktisk kan være forskjellen på flopp og suksess.

Ulempen er vel igjen at også han har en del merknader på skadelisten de siste årene? Uten at jeg er voldsomt oppdatert.
Gammel 10/08-2010, 21:36   #96
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Ble medlem: 27/08-2005
Sted: Karmøy
Alder: 26
Ryktepoeng: 130891
Favorittlag: Manchester United, FK Haugesund
Standard

Fatter 0 av Spansk, står der noe hva overgangen ligger på? Litt overrasket over at Chelsea lot han gå. De har da ikke virket så bunnsolide bak at de kan gi slipp på en forsvarskjempe.
Gammel 10/08-2010, 21:38   #97
Stålefh
Moderator

Stålefh sin avatar

Ble medlem: 28/08-2005
Sted: Tromsø, baby
Alder: 23
Ryktepoeng: 153723
Send en melding på MSN til Stålefh
Standard

Ocho betyr vel 8, så da ligger det på rundt 8 millioner euro...
Gammel 10/08-2010, 21:40   #98
Freddy_Adu
Moderator

Freddy_Adu sin avatar

Ble medlem: 18/11-2007
Sted: Lofoten
Alder: 19
Ryktepoeng: 136243
Favorittlag: Real Madrid, Kettering & RBK
Standard

Sitat:
I kveld ble det klart: Mourinho fikk sin forsterkning i forsvaret, og den kom gjennom en velkjent mann. Ricardo Carvalho har vært en forsvarsklippe for Mourinho i både Porto og Chelsea, og går nå til Real Madrid. AS og Marca melder at Chelsea og Real Madrid er enige om en avtale verdt €8mil, og Carvalho skriver under en 2 års avtale, med en trejde sesong som en opsjon ut i fra hvor mange kamper han spiller.
- realmadrid.no

Trengte en mann til der bak uansett, er ikke vits å "sprenge" banken for å få en ny forsvarer. Carvalho er solid og god, prisen er heller ikke så værst, selv om han begynner å dra på årene.
Freddy_Adu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10/08-2010, 21:41   #99
Ghost
Moderator

Ghost sin avatar

Standard

8 millioner ja. Helt greit for begge parter. Han er ikke ung, har vært en del skadet, og har vel ønsket seg bort i et års tid nå.

Håper han får spille mye, for Pepe-Carvalho kan bli en knallsolid duo. Blir dog overrasket om de holder seg såpass skadefrie at de får 38 kamper til sammen
Gammel 10/08-2010, 21:48   #100
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Ble medlem: 27/08-2005
Sted: Karmøy
Alder: 26
Ryktepoeng: 130891
Favorittlag: Manchester United, FK Haugesund
Standard

Allright.

Grei pris det ja. Og han kjenner jo manageren godt og vet hva han får og motsatt. Sikkert et smart kjøp.

Brukere som leser dette emnet nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Emneverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg