Du er ikke registrert, eller du har ikke logget deg inn enda. For å få full tilgang til å debattere i norges beste fotballforum må du registrere deg.

Gammel 01/08-2010, 00:59   #12
Giggs
Skribent

Giggs sin avatar

Ble medlem: 19/02-2007
Alder: 18
Ryktepoeng: 191242
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Genetic Vis innlegg
Masch ut, Petrov inn?

Hva tenker dere om dette? Er vel liten tvil om at Petrov langt i fra er en like god fotballspiller som Mascherano, men på en annen side tror jeg dette kunne gitt Liverpools midtbane en ny dimensjon offensivt. Petrov er jo kjent for gode langskudd og en solid pasningsfot, tror dette kan være spennende jeg.
Gode langskudd er ikke det første jeg tenker på når jeg hører Petrovs navn, men.. Dette bekrefter vel også antallet mål han har for Aston Villa. Men for all del en god boks-til-boksspiller, som sikkert kunne gjort det godt for Liverpool. Petrov har de siste sesongene gjort det meget godt på Villas midtbane, etter at han sleit litt i starten etter overgangen fra Villa. Ikke uten grunn at han er lagets kaptein.

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Genetic Vis innlegg
Liverpool kobles til to nye spillere.

Førstemann er Paul Koncheskey, som Hogdson visstnok vil ha fra West Ham for å styrke venstrebacken. I tillegg vil Liverpools nye manager hente Steven Defour som erstatter for Javier Mascherano.
Koncheskey spiller ikke i West Ham, men i Fulham. Av den grunn er det ingen tvil om at Hodgson veit hva han henter, om han velger å hente Koncheskey, men jeg betviler allikevel at han er god nok for å bekle venstrebackplassen i Liverpool for mange år fremover. Om Koncheskey hentes er jeg ganske sikker på at det er fordi Liverpool trenger bredde på venstre back, og ikke har råd til noe bedre. Han er nok neppe Hodgsons drømmesignering.

Skal forøvrig ikke se bort i fra at dette kun er et rykte som har blusset opp på grunn av at Hodgson tidligere trente Koncheskey i Fulham.

Brukere som leser dette emnet nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Emneverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg