Du er ikke registrert, eller du har ikke logget deg inn enda. For å få full tilgang til å debattere i norges beste fotballforum må du registrere deg.

Svar
Gammel 11/08-2010, 03:57   #81
Welde
Medlem

Welde sin avatar

Ble medlem: 11/07-2009
Ryktepoeng: 52042
Favorittlag: Manchester United, TIL & Valencia
Standard

Cole i stallen kontra Nasri?! Har du sett Nasri på sitt beste eller? Kan lett bli blant verdens beste midtbanespillere om han holder seg unna skader.
Satt det kanskje litt på spissen ved å kalle Cole verdens beste, men Gerrard har virkelig troa på han.

Og forresten, hvorfor i alle dager skal jeg være bitter? Siden vi ikke kjøpte Cole? Eller siden vi ikke har vunnet PL på over et år?
Gammel 11/08-2010, 04:02   #82
Fabringen
Medlem

Fabringen sin avatar

Ble medlem: 27/01-2008
Alder: 17
Ryktepoeng: 102197
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: SverreM Vis innlegg
Ingen har vel sagt Joe Cole (antar det er han du sikter til) er verdens beste spiller, så det blir vanskelig og føre en diskusjon, når du kommer med slike idiotiske påstander
Når Gerrard sier at Joe kan gjøre alt Messi kan, like bra eller bedre, så sier han omtrent at Cole er verdens beste spiller. Ikke slakt Welde for det, for det er en veldig habil tolkning av Gerrards uttalelse. At de fleste heller vil ha Cole enn Nasri, er en mer håpløs uttalelse. Vil strekke meg til å si at det omtrent bare er Liverpoolsupportere som heller vil ha Cole, av den grunn at dere faktisk har han. Nasri er bare 23 år, mens Cole er skadeplaget og på vei nedover i karrieren sin. I tillegg er Nasri etter min mening mye bedre. OM Cole var bedre, ville folk fortsatt ønsket Nasri, fordi Cole er så mye skadet...
Gammel 18/08-2010, 15:59   #83
Gooner
Medlem

Gooner sin avatar

Ble medlem: 10/06-2008
Ryktepoeng: 198463
Standard

Vel, i dag fikk vi Arsenal-fans bekreftelse på at sesongen virkelig er i gang. Arsenal.com melder at vår formspiller nummer 1, Samir Nasri, pådro seg en kneskade mot Liverpool og opereres i dag. Nå venter en måned på sidelinja for Nasri. Han mister dermed to-tre ligakamper og den første gruppespilsskampen i CL. Nasri blir også uaktuell for det franske landslagets EM-kvalifiseringskamper. Hurray..
Gammel 19/08-2010, 17:20   #84
kriise
Skribent

kriise sin avatar

Ble medlem: 03/01-2009
Sted: Trondheim
Alder: 17
Ryktepoeng: 197217
Favorittlag: Arsenal og Rosenborg
Standard

Frimpong suffers injury to knee ligaments | News Archive | News | Arsenal.com

Og der er lovende Frimpong ute i seks til ni måneder!
Gammel 19/08-2010, 18:07   #85
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Ble medlem: 27/08-2005
Sted: Karmøy
Alder: 26
Ryktepoeng: 127717
Favorittlag: Manchester United, FK Haugesund
Standard

Synd med Nasri. En av få Arsenal-spillere jeg har sansen for. Enorm balanse og fin slepen teknikk.
Gammel 19/08-2010, 18:28   #86
Gooner
Medlem

Gooner sin avatar

Ble medlem: 10/06-2008
Ryktepoeng: 198463
Standard

Nasri og Frimpongs prestasjoner i pre-season var mye av grunnen til at jeg så fram til en ny sesong. Nå er begge skadet. Typisk.

Brukere som leser dette emnet nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Emneverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg