Du er ikke registrert, eller du har ikke logget deg inn enda. For å få full tilgang til å debattere i norges beste fotballforum må du registrere deg.

Svar
Gammel 01/09-2010, 17:00   #131
Gooner
Medlem

Gooner sin avatar

Ble medlem: 10/06-2008
Ryktepoeng: 198463
Standard

Tviler på at han blir noen stor hit i Tottenham og Premier League. Var god under EM 2008, men that's it. Klarte aldri å leve opp til forventningene i Real Madrid og satt på benken store deler av sommerens VM. Vender hjem til Nederland neste sommer for halve summen han ble hentet for nå, tipper jeg.
Gammel 02/09-2010, 01:41   #132
Rodriques
Medlem

Ble medlem: 26/07-2006
Ryktepoeng: 11068
Standard

Van Der Vaart er en av de beste unge spillerne jeg noensinne har sett. I sine yngre dager som Ajax-kaptein var han eminent. Selvfølgelig i et meget sterkt lag, dog.

Jeg undres hvorfor han har slitt sånn i det siste. Han var jo ansett som et mye større talent en Sneijder, som forøvrig også har vært litt on/off siden han forlot Nederland. Håper og tror at VdV får vist seg igjen fra en bedre side i England. Jeg tror han trenger en skadefri periode og fast plass, så ser vi en midtbanespiller i toppsjiktet igjen.

Og siden jeg allerede er innom RM-tråden. Hva i svarte er poenget med å hente Øzil OG Canales? Har jaggu blitt så grådig i madrid-leiren at man helgarderer fremtiden og setter en fremtiden til en av dem på spill. Egoistisk og lite gjennomtenkt av ledelsen. Er helt sikker på at Mourinho ville det annerledes.
Rodriques er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02/09-2010, 12:14   #133
Albiol
Medlem

Albiol sin avatar

Ble medlem: 01/08-2008
Sted: Nøtterøy
Alder: 16
Ryktepoeng: 24691
Favorittlag: Sandefjord, Real Madrid & Teie IF
Send en melding på MSN til Albiol
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Rodriques Vis innlegg
Van Der Vaart er en av de beste unge spillerne jeg noensinne har sett. I sine yngre dager som Ajax-kaptein var han eminent. Selvfølgelig i et meget sterkt lag, dog.

Jeg undres hvorfor han har slitt sånn i det siste. Han var jo ansett som et mye større talent en Sneijder, som forøvrig også har vært litt on/off siden han forlot Nederland. Håper og tror at VdV får vist seg igjen fra en bedre side i England. Jeg tror han trenger en skadefri periode og fast plass, så ser vi en midtbanespiller i toppsjiktet igjen.

Og siden jeg allerede er innom RM-tråden. Hva i svarte er poenget med å hente Øzil OG Canales? Har jaggu blitt så grådig i madrid-leiren at man helgarderer fremtiden og setter en fremtiden til en av dem på spill. Egoistisk og lite gjennomtenkt av ledelsen. Er helt sikker på at Mourinho ville det annerledes.
Canales er jo ment som en spiller for fremtiden. Han er ingen stjernespiller enda. "Bare" et stortalent. Mourinho sa han ønsket seg Òzil, så han ville nok det samme som ledelsen i klubben. Det er jo han som har fått oversikten over kjøp og salg også.

Sist endret av Albiol : 02/09-2010 kl 12:16.
Albiol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02/09-2010, 12:42   #134
Ghost
Moderator

Ghost sin avatar

Ble medlem: 24/10-2005
Ryktepoeng: 100589
Favorittlag: Molde/Real Madrid
Standard

Ettersom de egentlig kun er direkte konkurrenter til hverandre, og Özil meget vel fungerer i alle de tre posisjonene tror jeg neppe dette blir noe stort problem. Sesongen er laaang, og begge vil nok få rikelig med spilletid. Jeg er glad for dekningen her.

Jeg er mer skeptisk til konkurransen på vingen, og da hvordan det blir med León. Har mer tro på han enn Di María, og sistnevte var altfor dyr. C. Ronaldo, León, Canales og Özil hadde holdt i massevis, og med Kaká inn også har man jo fem klassespillere på tre posisjoner.

Med Canales som eneste reelle offensive midtbanealternativ hadde det mildt sagt blitt jævla tynt. Kaká spiller 1/3 av kampene i løpet av en sesong.
Ghost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02/09-2010, 14:22   #135
Eric Cantona
Medlem

Eric Cantona sin avatar

Ble medlem: 09/12-2006
Sted: Felt A!
Alder: 17
Ryktepoeng: 162739
Favorittlag: Manchester United FC & Tromsø IL
Standard

"Når man først forlater Real Madrid, finnes det kun én klubb du kan gå til uten å ta et steg ned, og det er Manchester United. " - Rafael van der Vaart, som innrømmer at han har tatt et steg ned på karrierestigen.
Gammel 02/09-2010, 14:25   #136
Fabringen
Medlem

Fabringen sin avatar

Ble medlem: 27/01-2008
Alder: 17
Ryktepoeng: 102197
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Eric Cantona Vis innlegg
"Når man først forlater Real Madrid, finnes det kun én klubb du kan gå til uten å ta et steg ned, og det er Manchester United. " - Rafael van der Vaart, som innrømmer at han har tatt et steg ned på karrierestigen.
Ingen ville vel sagt at å gå fra Real Madrid til Tottenham ikke er et steg ned.

Brukere som leser dette emnet nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Emneverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg