Du er ikke registrert, eller du har ikke logget deg inn enda. For å få full tilgang til å debattere i norges beste fotballforum må du registrere deg.

Svar
Gammel 31/08-2010, 16:33   #1031
Giggs
Skribent

Giggs sin avatar

Ble medlem: 19/02-2007
Alder: 18
Ryktepoeng: 191242
Standard

Sky Sports | Football News | Premier League | Wigan Athletic | Latics land Cleverley

Cleverley skal visst nok være klar for et sesonglangt lån hos Wigan. Tipper dette er bra for gutten, så lenge han får spille regelmessig, noe jeg trur Wigan faktisk kan tilby han. Ingen av deres sentrale midtbaner har vært noe spesielt imponerende i starten av sesongen, og jeg er overbevist om at han kan danke ut McCarthy eller Thomas.
Gammel 31/08-2010, 17:18   #1032
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Ble medlem: 27/08-2005
Sted: Karmøy
Alder: 26
Ryktepoeng: 127717
Favorittlag: Manchester United, FK Haugesund
Standard

Håpte egentlig vi skulle beholde han selv, men bra han får Premier League spill i alle fall når han blir lånt ut.
Gammel 31/08-2010, 18:16   #1033
NerdeJonas
Medlem

NerdeJonas sin avatar

Ble medlem: 27/04-2007
Sted: Wonderland
Alder: 15
Ryktepoeng: 34954
Favorittlag: Manchester United og Bodø/Glimt
Send en melding på MSN til NerdeJonas Send en melding via Skype™ til NerdeJonas
Standard

Carrick ut - Rodwell inn? Jatakk

Håper virkelig Rodwell kommer! På nettavisen sto det at Man Utd var intressert i Sergio Ramos! Det er et utrolig løsrykte, men herregud hvor flott det hadde vært
Gammel 31/08-2010, 18:30   #1034
siralexfc
Medlem

siralexfc sin avatar

Ble medlem: 27/04-2008
Ryktepoeng: 22206
Standard

Ok, er det nå jeg skal bite tennene i sammen, og stole fullt og helt på Ferguson. Tja, hva annet kan man gjøre, jeg håper bare at Cleverley takler det på en god måte. For det kan neppe være tvil om at det må være en nedtur for unggutten, som for knappe to uker siden fikk beskjed om at han ikke skulle på utlån, da Ferguson kunne få brukt for en midtbanespiller som vet hvor målet står.

Nå er det bare å krysse fingrene for at Fletcher og Scholes holder seg sunne og friske, og selvfølgelig unngår langvarige skader. Personlig håper jeg at Anderson finner formen, og kan bli den spilleren som supplerer, når Fletcher eller Scholes trenger hvile.

Uansett form, vil Carrick og Gibson være garantert en del spilletid, så her krysser jeg også fingrene for gode prestasjoner. Så langt har Park og Giggs blitt brukt som kantspillere, og vil nok fortsette med det, så lenge laget spiller i en 4-4-2 formasjon.

Så om vi unngår langvarige skader på to sentrale spillere som Fletcher og Scholes, så holder det kanskje med Anderson, Carrick og Gibson som supplement.

Tilbake til Cleverley, så tror jeg faktisk en utlånsavtale er til det beste for han personlig. Han ville uansett vært Ferguson’s siste valg sentralt, og det samme på kant til fleres frustrasjon. Ferguson har helt sikkert fått med seg at Cleverley er en publikumsfavoritt, og for å slippe presset om å gi gutten velfortjent spilletid, blir han sendt på utlån. Dermed er problemet løst, og supporterne som har et ønske om å se Cleverley på banen får ønsket oppfylt, men i feil drakt vell og merke.

Sist endret av siralexfc : 31/08-2010 kl 20:30.
siralexfc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31/08-2010, 19:08   #1035
Ghost
Moderator

Ghost sin avatar

Ble medlem: 24/10-2005
Ryktepoeng: 100589
Favorittlag: Molde/Real Madrid
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: NerdeJonas Vis innlegg
Carrick ut - Rodwell inn? Jatakk

Håper virkelig Rodwell kommer! På nettavisen sto det at Man Utd var intressert i Sergio Ramos! Det er et utrolig løsrykte, men herregud hvor flott det hadde vært
Rodwell hadde vært et knallkjøp. Sikker på at han hadde blitt en stor hit i Man Utd under Ferguson, og Carrick er vel strengt talt ikke verdt fem flate øre lengre.

Ramos kommer selvsagt ikke før den første snøen faller i helvete
Ghost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02/09-2010, 15:02   #1036
Rodriques
Medlem

Ble medlem: 26/07-2006
Ryktepoeng: 11068
Standard

Tror ikke Rodwell kommer før enten Ando eller Carrick blir solgt ved sesongslutt, jeg. Med Rodwell er en utrolig talentfull spiller. Et typisk "united-kjøper-dyr-brite"-kjøp. Håper han kommer !
Rodriques er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Brukere som leser dette emnet nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Emneverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg