Opptur:
- Fikk endelig positivt svar på en av de tusen jobbsøknadene jeg har sendt i det siste, så da skal jeg på intervju på torsdag
Nedtur:
- Burde strengt tatt hatt jobb for en måned siden, men jeg har vært for slapp på det. Nå har jeg lite penger, og har måttet gå over på MasterCard-et i noen situasjoner...
__________________ "Det er den beste fansen jeg har spilt for. Like sterke i medgang som i motgang. Nei, dette er klubben i mitt hjerte", sier 30-årige Berglund etter ti måneder i Stabæk-drakt.
- 200 kroner som utelukkende skal gå bort til brus i morra
Nedtur:
- Nyhetsquiz på skolen i dag, og avgjørende spørsmål var hvilket land som nylig har fått sin egen facebookside. Siden folk blir drept for de rareste ting i Nord-Korea så jeg på det som et usansynlig alternativ, enda de fleste andre på laget mitt sa vi burde gå for det. Vi gikk dog for Burma, og tapte to poser med Nidars Favoritter til et av motstanderlagene.
__________________ Dette er Eek, FootballUnlimiteds eneste smiley med dykkersyke.
- Nyhetsquiz på skolen i dag, og avgjørende spørsmål var hvilket land som nylig har fått sin egen facebookside. Siden folk blir drept for de rareste ting i Nord-Korea så jeg på det som et usansynlig alternativ, enda de fleste andre på laget mitt sa vi burde gå for det. Vi gikk dog for Burma, og tapte to poser med Nidars Favoritter til et av motstanderlagene.
Dere hadde også den quizen, ja. Hvor mange riktige hadde du/dere?
Det er jo helt ulogisk egentlig, var det siste jeg kunne tenke meg. Fikk en del kommentarer som "Jævla allviter" og "Du tror du kan alt!" slengt etter meg når vi var ferdig
Ville fått ekstraspørsmål om det hadde blitt likt. Vet ikke om læreren min sa det bare for å tyne meg, men han sa i hvertfall at det ville omhandlet eldre musikk.
__________________ Dette er Eek, FootballUnlimiteds eneste smiley med dykkersyke.
Ok, greide 7 av 12, jeg. Nest flest i klassen. Greit å klatre litt på tabellen. Fikk bare med meg 4 forrige fredag. Vi har sånn nyhetsquiz hver fredag, den som har flest poeng når juleferien begynner, vinner og får en premie. Føler jeg ligger godt ann nå. Men Aakre og Tor-Håkon puster meg i nakken så vidt jeg vet.
Vi har lag vi da, tror ikke vi fører tabell, enda lagene er de samme hver gang. Kunne foreslått det for læreren min, hørtes faen ikke dumt ut det opplegget der!
Høydepunkt:
- Fri i dag
- Skaffa meg billett til Døgnvillfestivalen i morgen
- EYA NORGE!
Nedtur:
- Våkna av at ei veps krøp over ansiktet mitt i dag tidlig. Trodde bare at det klødde, men innså at det var en veps da den stakk meg idet jeg skulle klø tilbake... Bra start på dagen.
Vi har lag vi da, tror ikke vi fører tabell, enda lagene er de samme hver gang. Kunne foreslått det for læreren min, hørtes faen ikke dumt ut det opplegget der!
Må da være langt bedre å ha premie etter hver time, enn å føre opp tabell, og ha premie til jul?