Favorittlag: Inter, AC Milan, Lazio, Roma, Shaktar, Dinamo Kiev
Manchester United - rykter og overganger 2009/10
Det er kun to måneder igjen til overgangsvinduet åpner i januar. I sommer ble det forventet at United kom til å bruke store summer på nye forsterkninger etter rekordsalget av Ronaldo. Istedenfor var Ferguson mye mer varsom med pengebruken enn mange hadde forutsett. Obertan, Valencia og Owen ble hentet for en fjerdedel av det Ronaldo ble solgt for, og nå spekulerer mange i at Ferguson fort kan gjøre nye kjøp i vinter.
Snuser på David Villa / Nyheter / Nyheter / MUSCSB - united.no
Ifølge mediene skal David Silva og David Villa være de heteste transferobjektene. Jeg mener å huske at Silva har uttalt at United var interesserte i sommer, men den gang ble han for dyr. Jeg har liten tro på at Ferguson henter begge to, men hvis det bare skulle bli en av de, er Silva helt klart førstevalget. Behovet for en kreativ ving som også kan spille sentralt i en playmakerrolle er mye større enn en spiss. Der føler jeg United er godt nok besatt, Rooney og Berbatov ser ut til å bli bedre sammen, og Owen er alltid en trussel når han spiller.
Rio Ferdinand aktuell för Tottenham - Internationell fotboll - Allsvenskan, Premier League, Serie A - och EM!
Ellers har Rio Ferdinand vært mye i søkelyset den siste tiden etter tabber for både landslaget og United. Flere tror Ferguson kan komme til å se seg om etter en erstatter eller at Jonny Evans vil bli førstevalget. Rio vil neppe akseptere å sitte for mye på benken de årene han har igjen av karrieren og om han ikke finner tilbake til formen på sikt er vel et salg mest sansynlig.
I hvilke posisjoner mener dere United bør forsterke stallen og hvem bør eventuellt kjøpes? Legg ut rykter her.
En av de beste målgarantistene i Europa for øyeblikket. Hadde passt ypperlig inn i United. £50 mill er veldig mye penger, men vi har jo litt å rytte med fortsatt etter Ronaldo-salget. Tror han går for en billigere sum enn det.
Angående Rio Ferdinand til Tottenham så er jeg langt i fra negativ til det. Rio viser klare svakehetstegn for tiden, og man kan vel se det mesten hver kamp nå at han nermer seg slutten av karrieren. Mye skadet, og sliter med å komme i form nettopp pga det. Fortsetter han slik videre tror jeg han mister plassen i United i løpet av sesongen til fordel for Evans.
Skulle Rio forsvinne så er det jo helt klart man må forsterke forsvarsrekka.
Jeg håper også at man kan forsterke den sentrale midtbanen hvor jeg mener vi er dårligst rystet for øyeblikket. Mangler en kreativ offansiv midtbanespiller.
Har faktisk trua på Villa og/eller Silva, men jeg tror lett de kan havne i Liverpool også Hvis de melder sin interesse, så vet de jo at Torres spiller der fra før, og de har en spansk manager. Prisen på de to er nå senket til €50.
Ferdinand kommer ikke til å bli solgt, det er 100% sikkert.
Favorittlag: Inter, AC Milan, Lazio, Roma, Shaktar, Dinamo Kiev
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Kamma
Har faktisk trua på Villa og/eller Silva, men jeg tror lett de kan havne i Liverpool også Hvis de melder sin interesse, så vet de jo at Torres spiller der fra før, og de har en spansk manager. Prisen på de to er nå senket til €50.
Men hvordan i alle dager skal Liverpool få råd til det rett over natta? Økonomien er mildt sagt ikke den beste i Liverpool og det må skje noe drastisk på eiersiden om scouserne skal kunne bla opp så store summer.
Blir skuffet om Rio Ferdinand drar. Han har vært dårlig sålangt, men håper han kommer tilbake. Ferdinand vet at han må komme tilbake for og beholde plassen på Manchester United.
Hadde blitt drit glad hvis Villa og Silva hadde kommet i Januar, eller en av dem ihvertfall. Håper ikke noen av dem ender opp i Liverpool.
Men jg er usikker på hva vi skal gjøre med så mange spisser når vi bruker en 4-4-2 formasjon. Rooney og Berba må jo nesten få spille hele tida samme gjelder Villa. Rooney, Berbatov, Villa, Owen, Welbeck og Macheda.
Hadde vært fantastisk og med David villa og David silva inn porten på Old Trafford i løpet av januar. Er enig med at Rooney er for ustabil en spiller som kan gå fra å skore tre mål i hver kamp til å ikke skore over lengre tid. Berbatov har det meste men er ikke en målgarantist. Med David silva så hadde vi fått inn sårt trengt kreativitet på midten noe vi mangler helt klart. Rio Ferdinand til Tottenham er ett rykte som fort kan bli sant. Med de klare svakhetstegnene han har vist i det siste så kan han fort miste plassen til Evans.