Du er ikke registrert, eller du har ikke logget deg inn enda. For å få full tilgang til å debattere i norges beste fotballforum må du registrere deg.

Svar
Gammel 27/07-2010, 12:21   #1
Minus
Medlem

Ble medlem: 02/11-2006
Alder: 19
Ryktepoeng: 127465
Standard Troppen mot Frankrike

Sitat:
Her er troppen:
Drillo tok ut følgende spillere til kampen mot Frankrike:
Keepere:
Rune Jarstein
Jon Knudsen
Utespillere:
Moa
John Carew
Vadim Demidiv
Christian Grindheim
Brede Hangeland
Henning Hauger
Erik Huseklepp
Tom Høgli
Ruben Y. Jensen
Morten Gamst Pedersen
Bjørn Helge Riise
John Arne Riise
Espen Ruud
Per Ciljan Skjelbred
Jan Gunnar Solli
Kjetil Wæhler
Ingen spesielle overraskelser der i gården, nei. Eller hva mener dere?
Minus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27/07-2010, 12:42   #2
Rettep
Medlem

Rettep sin avatar

Ble medlem: 12/11-2006
Sted: Bærum
Alder: 18
Ryktepoeng: 94894
Favorittlag: Stabæk
Send en melding på MSN til Rettep
Standard

Skuffende lite eksperimentering. Ville gjerne sett Vegar Eggen Hedenstad og Marcus Pedersen her i hvert fall, de to har jo hatt et ekstremt bra samarbeid på U21-landslaget også. Hva Wæhler gjør på landslaget har jeg som vanlig store problemer med å se.

"Det er den beste fansen jeg har spilt for. Like sterke i medgang som i motgang. Nei, dette er klubben i mitt hjerte", sier 30-årige Berglund etter ti måneder i Stabæk-drakt.
Rettep er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27/07-2010, 13:08   #3
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Ble medlem: 27/08-2005
Sted: Karmøy
Alder: 26
Ryktepoeng: 127717
Favorittlag: Manchester United, FK Haugesund
Standard

En av grunnene til jeg er skeptisk til Drillo det. Ingen experimentering i treningskamper og gir ikke unge spillere sjansen, selv om de har bevist mer eller like mye som de gamle.

Drillo tar ut en tropp på 18 spillere, når han kan ta ut 26. Hvorfor ikke bare ta med noen unge også, for erfaringen sin skyld?

Har ikke noe tro på Drillo, så vi taper nok igjen.

Wæhler, Solli og BH Riise har ingenting på dette landslaget å gjøre etter hva de har bevist i senere tid. Eneste som manglet på dette laget var jo at Jon Inge Høiland fikk muligheten..
Gammel 27/07-2010, 13:09   #4
Haugen6
Medlem

Haugen6 sin avatar

Ble medlem: 21/09-2008
Sted: Tromsø
Alder: 22
Ryktepoeng: 105881
Favorittlag: Tromsø
Standard

Morsomt med 2 TIL-spillere på landslaget og jeg synes det er fortjent at Ruben Y. Jenssen får være med i denne troppen også, og Tom Høgli er bankers!

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Rettep Vis innlegg
Skuffende lite eksperimentering. Ville gjerne sett Vegar Eggen Hedenstad og Marcus Pedersen her i hvert fall, de to har jo hatt et ekstremt bra samarbeid på U21-landslaget også. Hva Wæhler gjør på landslaget har jeg som vanlig store problemer med å se.
Marcus Pedersen er vel ute med skade en periode nå?
Haugen6 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27/07-2010, 13:11   #5
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Standard

Jepp. Pedersen er ute med skade. 4-5 uker eller noe sånt, så han er uaktuell uansett. Enig i at Ruben fortjener å være med, men syns Drillo burde tatt ut noen andre unge spillere som har spilt godt i årets Tippeliga. Er ganske mangen av de, men Drillo er vel bare på et fåtall antall kamper uansett, så hva får vel han med seg.

Sitat:
Men jeg har plukket ut en ung tropp. Jeg har tre spillere som er over 30 år, sier han.
Allikevel så er det bare gamle navn som har feilet i flere kvalikker på rad. Så hvorfor ta sjansen på at noen unge sultne spillere kan vise..

Sist endret av RasP : 27/07-2010 kl 13:36.
RasP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27/07-2010, 13:35   #6
kjegla
Administrator

kjegla sin avatar

Ble medlem: 23/10-2005
Sted: Oppdal
Alder: 28
Ryktepoeng: 156759
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: RasP Vis innlegg
Wæhler, Solli og BH Riise har ingenting på dette landslaget å gjøre etter hva de har bevist i senere tid. Eneste som manglet på dette laget var jo at Jon Inge Høiland fikk muligheten..
Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Rettep Vis innlegg
Hva Wæhler gjør på landslaget har jeg som vanlig store problemer med å se.
Hvorfor har ikke Wæhler noe på landslaget å gjøre? Han har vært blant våre mest stabile spillere siden han slo igjennom på landslaget og har utviklet et meget godt samarbeid med Hangeland i midtforsvaret. Personlig liker jeg spillere som presterer på landslaget.

Det finnes heller ikke allverdens med alternativer.
- Some people would do anything to see if it was possible to do it. If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign saying "End-of-the-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH", the paint wouldn't even have time to dry.
Terry Pratchett
kjegla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27/07-2010, 13:43   #7
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Standard

Aldri latt meg imponere over han. Han fungerer vel forsåvidt i lag med Hangeland, men at de har vært meget gode i lag er en overdrivelse.

Alternativene er dessverre dårlige ja, hva med Vegard Skjerve?

Personlig syns jeg jo Petter Vågan Moen har prestert godt i år og burde vært i troppen. Så Drillo hadde vudert han, men fant han ikke god nok. Samtidig fant han Solli god nok. Artig type denne Drillo..

Syns faktisk det jeg har sett av Bugge Pettersen også i det siste fortjener plassen før Knudsen som ikke har imponert noen i det siste. Og så spørs det jo hvordan det går med Jarstein sin skade. Jeg har vært en stor kritiker av Bugge lenge, men han har imponert meg i det siste.

Sist endret av RasP : 27/07-2010 kl 13:46.
RasP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27/07-2010, 13:45   #8
Lamps
Medlem

Lamps sin avatar

Ble medlem: 20/05-2010
Ryktepoeng: 26321
Favorittlag: Brann og Chelsea
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: RasP Vis innlegg
En av grunnene til jeg er skeptisk til Drillo det. Ingen experimentering i treningskamper og gir ikke unge spillere sjansen, selv om de har bevist mer eller like mye som de gamle.

Drillo tar ut en tropp på 18 spillere, når han kan ta ut 26. Hvorfor ikke bare ta med noen unge også, for erfaringen sin skyld?

Har ikke noe tro på Drillo, så vi taper nok igjen.

Taper nok igjen? Ja, huff, så mye vi har tapt. Drillo har jo bare tatt oss fra 59. til 22. plass på FIFA-rankingen.

Du har sett mange Brann-kamper i det siste? Jan Gunnar Solli har vært meget god og er en av grunnene til at Brann har 3-2-0 på de siste fem kampene. Er vel heller du som ikke følger med, tenker jeg.

Du setter også spørsmålstegn ved Wæhler, noe som er enda morsommere. Han har vært utrolig solid sammen med Hangeland i midtforsvaret og du vil vel at vi skal ødelegge et godt samarbeid når vi først har fått to midtstoppere som presterer på et høyt nivå? Ja, det er jo smart.
Lamps er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27/07-2010, 13:49   #9
RasP
Medlem

RasP sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av: Lamps Vis innlegg
Taper nok igjen? Ja, huff, så mye vi har tapt. Drillo har jo bare tatt oss fra 59. til 22. plass på FIFA-rankingen.

Du har sett mange Brann-kamper i det siste? Jan Gunnar Solli har vært meget god og er en av grunnene til at Brann har 3-2-0 på de siste fem kampene. Er vel heller du som ikke følger med, tenker jeg.

Du setter også spørsmålstegn ved Wæhler, noe som er enda morsommere. Han har vært utrolig solid sammen med Hangeland i midtforsvaret og du vil vel at vi skal ødelegge et godt samarbeid når vi først har fått to midtstoppere som presterer på et høyt nivå? Ja, det er jo smart.
Kan godt beholde Wähler for min del, men jeg har ikke blitt imponert over han.

Jeg bryr meg ikke om Fifa-rankingen.. Den betyr så jævla lite, men for Drillo-fansen er nok den viktig.

Har ikke sett så mye av Brann nei, men Solli er ikke noe god nok. Vågan-Moen derimot har imponert i år.

Vi tapte mot Ukraina sist, og derfor "vi taper vel igjen".
Gammel 27/07-2010, 13:55   #10
Lamps
Medlem

Lamps sin avatar

Ble medlem: 20/05-2010
Ryktepoeng: 26321
Favorittlag: Brann og Chelsea
Standard

FIFA-rankingen er en refleksjon på hvor godt vi har prestert under Drillo. Du kan godt ta en på hver enkelt kamp hvis det passer deg best. Ingen annen trener som Norge kan få tak i pr. dags dato som ville gjort det bedre enn det Drillo har klart.

Du har ikke sett mye av Brann, men du presterer fremdeles å si at Solli ikke er god nok... Det blir jo bare for dumt. Det vil si at du lever på det lille du har sett av Solli på landslaget tidligere og det holder rett og slett ikke.

Vaagan Moen har imponert, men det har også Solli. Og det hadde du visst om du faktisk hadde sett Brann-kampene og ikke bare dømt utifra antall mål og assist.
Lamps er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Brukere som leser dette emnet nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Emneverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg